October 13, 2021

Jak Nowy Styl wyprodukował ponad 80 filmów produktowych z filmcloud+.

Mogłoby się wydawać, że taka ilość treści to ogromnie rozbudowany proces – od kreacji i scenariuszy, po całą logistykę i finalne nagrania w studio, jednak produkcja treści video w modelu abonamentowym filmcloud+ zapewniła znaczne usprawnienie całości procesów i pozwoliła na bezproblemową i efektywną współpracę.

Czym zajmuje się marka Nowy Styl?

Nowy Styl to jeden z największych producentów mebli, aranżujący przestrzenie biurowe i miejsca użyteczności publicznej. Firma już dawno swoją ekspansję poszerzyła o całą Europę, a w swoim portfolio ma również marki własne, które dopełniają możliwość odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku.

„W Nowym Stylu produkujemy meble, a następnie aranżujemy nimi wnętrza tak, aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby klientów” – wspomina Emilia Blutko, Senior Communication Specialist w Nowym Stylu.

„Oczywiście potrzeby każdego klienta są różne, dlatego badamy specyfikę danej firmy, jej oczekiwania i style pracy. W efekcie oddajemy przestrzeń optymalnie dopasowaną do potrzeb danej organizacji. Zwykle aranżujemy biura, ale również przestrzenie użyteczności publicznej, a w ramach naszych innych marek także hale sportowe, miejsca do pracy w domu, czy nawet stadiony”. Wybrane realizacje Nowego Stylu oraz innych marek takich jak np. Forum by Nowy Styl można zobaczyć w tym miejscu.

Jak wyglądał początek współpracy Nowego Stylu i filmcloud?

Początek współpracy marek Nowy Styl i filmcloud sięga pierwszego kwartału 2020 roku, kiedy filmcloud jako dom produkcyjny pracował jeszcze wtedy ze swoimi Klientami wyłącznie w tradycyjnej formule produkcji online video.

Jak wspomina Emilia: „Nasz pierwszy wspólny projekt dotyczył nagrania video case study w biurze naszego klienta, to znaczy Toyoty w Wiedniu. Dograliśmy szczegóły, spakowaliśmy plecaki i pojechaliśmy do Wiednia. Na miejscu nagrania poszły świetnie, a finalne wideo bardzo spodobało się w naszej firmie. Już wtedy wiedzieliśmy, że na pewno będziemy dalej współpracować”.

Jak filmcloud+ pomógł marce Nowy Styl w komunikacji video?

W połowie 2020 roku filmcloud rozpoczął badanie rynku i wstępne prace nad skonstruowaniem idealnego modelu współpracy abonamentowej w branży video, poszukując wśród zaprzyjaźnionych Klientów feedbacku związanego z samym pomysłem, jak i okazji do przetestowania takiej formuły w praktyce – rozpoczynając pracę w modelu filmcloud+ z wybranymi Klientami.

Inne Wpisy