May 24, 2023
Jak Morele wykorzystuje filmy na abonament do bieżącej komunikacji?
Czym jest marka Morele?
“Morele to multiwertykalna platforma do zakupów online, a mówiąc bardziej wprost - sklep internetowy, który swoje początki ma w sprzedaży komputerów i podzespołów komputerowych. W 2018 roku Morele otworzyło Marketplace, co sprawiło, że w swojej ofercie ma również ofertę innych sprzedawców i firm w różnych kategoriach. To właśnie sprowadza się do aktualnego sloganu, czyli Morele - zakupy online to pestka!”
- mówi Radek Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele
To wszystko sprawia, że content video musi mocno odpowiadać wszystkim celom strategicznym marki i realizować jej cele. W jaki sposób wypracowaliśmy poszczególne formaty? Czy napotkaliśmy jakieś trudności? Jak wygląda praca na planie w filmach na abonament? O tym opowiada najnowszy odcinek naszego cyklu #HistorieKlientów:
Korzenie video marki, duże produkcje oraz gdzie najlepiej sprawdza się abonament na content video?
“Nasze korzenie sięgają kilku lat wstecz i związane są z kanałem na YouTube o nazwie MoreleTV, który wyznaczył pewne trendy i standardy w na rynku.” - dodaje Radek Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele
“Tak naprawdę zaczynaliśmy w zupełnie innej formie współpracę z filmcloud, a gdzieś z czasem ta współpraca oraz nasze potrzeby jak i możliwości filmcloud ewoluowały w kierunku filmów na abonament. Oczywiście poza planem #FilmówNaAbonament są też większe produkcje premium, niezależne i wymagające większego nakładu środków, czy sprzętu, natomiast ten plan abonamentowy pozwala nam realizować bieżące potrzeby.”
- wspomina Radek Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele
„filmcloud w swojej misji chce być partnerem video każdego swojego Klienta. Chcemy, aby każda marka, która z nami współpracuje mogła z nami wyprodukować zarówno dużą kampanię reklamową, jak i mniejsze budżetowe video. Świetnie sprawdza się to w przypadku marki Morele, która obok zamówień na duże produkcje ma wykupiony abonament w filmcloud+, który w 100% odpowiada na potrzeby regularnej komunikacji video na wybranych kanałach social media.”
– dodaje Karol Filek, CEO & Co-Founder w filmcloud.
“Cenię sobie bardzo to, że projekt zarówno po naszej stronie, jak i po stronie filmcloud jest bardzo uporządkowany. Mamy opiekuna projektu, który dba o to, aby wszystko było na czas. Fajnie też, że wszystko przebiega w takiej… rodzinnej atmosferze.”
- mówi Ania Socha, Social Media Manager w Morele
“Na co dzień siedzę przy biurku i przeglądam sociale więc czasem fajnie jest wpaść na chwilę na plan i powygłupiać się przed kamerą. Czujemy się tam jak na spotkaniu towarzyskim, a sam osobiście nie czuję żadnego skrępowania. Dla mnie to jest po prostu fajna przygoda.”
- wspomina Krzysztof Witek, Master Social Media & Communication Specialist
Analityka i dowożone efekty
“Do każdej kolejnej produkcji nie podchodzimy w taki sposób, że tworzymy film, wypuszczamy go cieszymy się i na tym się to kończy. Podchodzimy mocno analitycznie do tego co tworzymy. Mamy określone miary, którymi sobie sprawdzamy na ile film był dobry, porównujemy sobie to z innymi produkcjami i faktycznie okazało się, że tworzenie takich treści video jest w stanie dowozić nam wyniki, które sobie założyliśmy.”
- podkreśla Ania Socha, Social Media Manager w Morele
Zobacz materiały pt. “Dzień Grafika” lub “Czarna Dziura” które łącznie wygenerowały ponad 300 000 wyświetleń i zostały wyprodukowane w filmcloud+, czyli #FilmyNaAbonament.
---
filmcloud+, czyli #FilmyNaAbonament to zaplanowany model współpracy, który zapewnia najprostszą możliwą drogę do wygenerowania jakościowych treści social video opowiadających o Twojej marce.
Jaki problem rozwiązujemy?
- jasna wycena prosto z cennika 💸,
- stajemy się Twoim działem video 💪,
- przestrzeń filmcloud Space dostosowana do Twoich potrzeb 🎬,